4/12 -1985. Yeeeeiiijj =D

Vilken hääärlig dag!
Why? cuz it's my birthday!

Ska snart åka hem till mina föräldrar och ha födelsedagskalaaas med paket, bullar, kakor, tacos, myspys,,
Innan dess ska jag faktiskt gå och träna. Det är MIN dag och då gör jag vad jag vill!

Jag har köpt min Fransklänning nu! Min min min! Bara min! Lyckades även få med mig ett par byxor från Zara, såklart.. Det kom ju bara en storlek av varje på leveransen idag, varav en 36a stod det "Ellen" på.
En födelsedagspresent kanske..;)
Fransklänningen var också en födelsedagspesent.. ;)
Jag måste ha nya vinterskor...

FÅR INTE SHOPPA MER. Gömmer mig under en kudde.



Ha en bra dag allihopa!
Ciao.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0