Boston tea party

Måndag.
Första kvällen på, helt ärligt, kanske tre månader då jag kan sitta ner i soffan i vardagsrummet, titta på TV, äta mat och INTE plugga. Jag klarade sista Bostadsjuridiksuppgiften, och lämnade in ett papper till Law and Gender kursen tidigare idag. Så här såg min dag ut för övrigt..
07.15 - upp och hoppa! Tack Nordin för att du väckt mig 4-5 gånger under nattsömnen. Mår prima nu på morgonen.*dunk* <-- mitt huvud i parkettgolvet i köket. ZZZzzzzzZZZZzzz.
09.45 - Jobb, packa upp leverans. Hittade ingenting som jag ville köpa med mig hem, för en gångs skull.
12.45 - Rusa ifrån jobbet och direkt till Universitetet, pappa kunde köra mig som tur var, annars hade jag inte hunnit, slänger i mig en smörgås i bilen.
13.00 - Lektion, utgjorde 30% av slutbetyget, jag har inga naglar kvar då jag bet ner alla precis innan av nervositet.
14.15 - Rusa från lektionen för att hinna tillbaka till jobbet..
14.35 - Tillbaka på jobbet efter en bussresa, hann till och med äta ett äpple. wow.
17.05 - Går från jobbet, jobbade lite extra för vi har två tjejer som e sjuka =/
17.10 - Springer in på ICA, köper smoothie och Träningsbar + soyamjölk och vanlig mjölk till nordin 
17.30 - BodyCombat, kan vara det roligaste som finns.
18.45 - Hemma. Plocka ur diskmaskinen, fixa mat, plocka undan, ska snart bädda med rena fräscha lakan i sängen.

NUUUU är jag ledig. I alla fall tills imorgon. Jag ska njuta av Boston Tea Party, dricka massa vatten och inte skriva ett SKIT mer!


Kommentarer
Postat av: lisa

älskade ellen ! du är bra på mycket men när det kommer till att uppdatera bloggen ....haha;DD

2008-12-15 @ 22:35:48
URL: http://calidora.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0