Cozy Saturday

Idag var det andra REA-dagen på jobbet, folk är som gamar! Står och river och sliter i tröjor som ligger på ett bord, och högen av kläder is the size of Mount Everest.

Stod i kassan ett par timmar och en tjej stod i kö i 5 minuter för att fråga mig "Kan man ta hål i läppen här??"... wtf?
En annan tjej somnade när hon skulle betala varorna, hon slöt ögonen i 10 sekunder medans jag tittade oroligt åt vardera hållen och sen "BUH!!!!".. nedå, hon vaknade automatiskt men freaky var det..

Men det roligaste var när Lisa berättade om vad några kunder trott sig höra på jobbet,,
När vi ropar på personal i högtalarsystemet låter det så här, "Kan en Basic-säljare komma till damkassan, tack!"
Då en kund utbrast - "En Bisexuell!!!??"

Nu är det myslördag, sitter och tittar på Sex and the City nu, har ätit glass (som tog slut innan jag kunde bestämma mig för vilket avsnitt jag skulle se), och nötter  :)



Hittade även lite ögongodis på forever21

GEEEEE MIG!!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0