en helt vanlig kväll

Jag sitter i vardagsrummet med datorn i knäet och kollar på Desperate Housewives säsong 4, Nordin ligger i sängen i sovrummet och kollar på TV.
Nordin: ELLEEEEN!!
Jag: Jaa??
Nordin: Kan jag få vatten?!???!??
Jag: Neee. jag sitter med datorn i knäet!
*det går en minut*
 Nordin: ELLEEEENN!!
Jag: Jaaaa???
Nordin: Kan jag få vatten??!?
Jag: Nee inte nu, du får hämta själv!
Nordin: Snällaaaa!?
Jag: Inte nu! Jag är upptagen, du får hämta själv...
*Det går 30 sekunder*
Nordin: SNÄLLA, Jag är törstig!
Jag: Men hämta vatten då??
Nordin: men jag ligger ju i sängen... Jag skulle hämtat till dig om du ville ha!
*Det går 30 sekunder*
Jag: Nordin!!
Nordin: Jaaa??
Jag: Kan du hämta vatten till mig!??
Nordin: Men va larvig du eee...
Jag: Snääääääällllaaaaaa....... 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0