En vecka kvar till Julafton

Det ska bli så underbart mysigt! Jag är snart klar med alla julklappar,, ska ut och stressa lite imorgon efter jobbet.. men inte för länge, måste ju hinna hem till Top Model =)

Har varit lite dålig på att skriva de senaste dagarna, detta har Lisa lagt märke till och skällt lite på mig så nu jävlar, nu blire åka av!

Tack i efterskott förresten, alla sköna människor som var här och partajjade och firade min Födelsedag! Ska uppdatera med lite bilder till det tänkte jag, men får återkomma med dom.. men jag hittade några av mina kära på vimmel från den kvällen.


Nathalie, Lisa och Jessica


En packad Adi, och Matte =)


Tack alla, det var grymt kul!
Och på Söndag kommer my Love till Örebro. AAAAAAAAAnnnnjjjjjaaaaaaa!! (... jAAAAAAAAAAAAA-aaaaaaaaaaaaaa)
Då blir det Pepparkakshus och Knäck, vi ska baka!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0