God Jul Gullungar

Jag önskar Er alla en riktigt God Jul!
För det har jag haft!

Städat, fixat, trixat och lagat mat med mamma på förmiddagen, gjorde några ärenden ute med Pappa innan maten.
Jag tror jag har ätit ALLT idag, allt utom kartonger och plast som maten låg i när den köptes. eller vänta lite nu.. jag har faktiskt ätit ALLT idag. Och määäängder med choklad. Men ändå e ja lite sugen på den där aladdin-asken som ligger borta vid bordet ....
Nu är allt borta.

Och vilka Julklappar! Jag är så glad!
Fick bland annat nytt årskort på Njoy av föräldrarna, snyggaste skinnstövlarna, Chanel parfym och klocka.. DVD-Box, pengar, Soda Stream med mycket mer.. Jag är så otroligt nöjd.
Mamma och Pappa fick bland annat Revy-biljetter till Peter Flack av mig och Nordin, och de blev SÅ glada. Älskar att ge presenter som med säkerhet ger glädje. Gustaf fick Batman på Blu-ray + 2 till DVD filmer och ett års tidningsprenumeration på Sonic, en musiktidning. Ja mycket Julklappar blev det,, det tog 1 ½ timme att dela ut till alla och öppna.

Gustaf fick en tröja av Nordin, "Riktiga män rakar pungen med vinkelslip" stod det på den, pappa skrattade i 15 minuter.. han fick även ett ps3 spel, "Mirrors edge", och Buzz TvQuiz som hela familjen spelade nyss =)

Jag är så trött, det märks på sättet jag skriver, lite fantasilöst.
Men jag vill önska Er alla en God Jul och en God Fortsättning!
XoXo

Kommentarer
Postat av: lisa

i love you!=)

2008-12-27 @ 18:33:37
URL: http://calidora.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0