Imorgon är det födelsedagsfest

Jag fick världens bästa presenter igår, av världens bästa Familj!
Vi åt Tacos och massa grönsaker (pröva lätt creme fraiche "Paprika & Chili") nästa gång du ska äta Tacos, Grymt gott att ha på!

Efter maten blev det Fika och sen Presentöppning.

Världens finaste frans-väska från Friis & CO
Träningsskor från Nike
Träningskläder
Stort presentkort på Make Up Store och ett lika stort på H&M
Desperate Housewives boxen, säsong 4.
Klänning från Zara
Pengar
Box med 3 st Juicy Tubes Läppglans
2 paket Lättfil (Min bror och jag som har intern humor)

Imorgon Lördag är det Födelsedagsfest hemma hos mig och alla mina underbaraste vänner kommer förbi för att festa.
Längtar..

<3


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha jag diggade filpaketen=DD

2008-12-05 @ 23:18:27
URL: http://calidora.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0