Julklappar, stress och ny koreografi

Idag på jobbet var det fart och fläkt. Vi byggde om hela 'Traffa', tog dän fronter och placerade häng på den nedre raden och frontade på övre raden. Vi behövde en hel del hästar för att bära alla kläder, och kläderna placerades i familjer.

Så där kan det låta, eller gör det ofta på vårat jobb. Det kan vara tufft att hänga med ibland. =)

Efter jobbet lyckades jag få med mig lite fler julklappar hem, så ikväll har jag tittat på Du är Vad Du Äter, slagit in masssssssor med Julisar och ätit mat.

Gick på BodyPumpen förut och även BodyJam efter, det var ny dans koreografi som var grymt kul. Jag kommer ihåg för länge sen då jag vääägrade gå på BodyJamen, trodde det skulle vara FÖR svårt då den har den högsta svårighetsgraden, så jag är ganska stolt att jag hänger med rätt bra under passet.

Saknar LaHall dock, hon har varit sjuk en del och haft ryggproblem så jag hoppas det blir bättre snart så vi kan svettas ihop. =)

Trött. trött. trött.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0