a blue eyed boy meets a brown eyed girl

*Äter cashewnötter och valnötter*
Jag måste sluta stressa. Slutade jobbet kl 15.00 efter en hetsig dag. Alla skor från leveransen i torsdags stod i princip ouppackade, och det tar en väldig tid att packa upp varenda dojja, tömma på innehåll så som plast, papper etc, prismärka och sen koordinera ut i varje garderob i butiken. Upp och ner, upp och ner för alla trappor (zara är tre våningar inkl källare)..puh.

BodyPump kl 16.30, innan dess stannade jag till förbi Wedins som säljer ut alla skor dom har *gnuggar händerna*, stressar hem(med en stor påse), hinner äta ett äpple och dricka vatten och sen ut igen. Hatar att träna när man är alldeles varm inombords av att ha stressat.

Mat hos Mamma och Pappa på kvällen; Italiensk Plockbricka med kallskuret, frukt, ostar, kex, potatisgratäng mummis

Jag, Nordin och Min bror planerade in att vid jul ska vi åka hem till mina föräldrar och ha julvaka dagen innan julafton med filmer och tv-spel, sova över där och fira julafton och sova där igen på julafton. Myyyysigt.
(Här skulle jag lägga in en passande bild till ordet JULVAKA, så jag sökte på google efter just det, och fick fram denna. .... Håll till godo)   


Nu lägger jag ner skrivandet för ikväll
.. Back to Pirates of the Caribbean på kanal 5

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0