and theese are, fuck me some enormous panties ...

Sitter och tittar på Bridget Jones Dagbok efter en ganska lång dag. Ledig dag från jobbet innebär inte ledighet för mig. Har fixat lite hemma, handlat mat med pappa, lagat Lax, pluggat på Bostadsjuridiken och tränat en timmes BodyCombat följt av en timmes Core,, det kryper lite i benen och jag är ganska så trött nu.. Jäkla shit att det inte är så mkt bra på TV.. Får återgå till bostadsjuridiken.

"Theese are a some silly little boots.. and theese.... are.. fuck me some enormous panties..." :D /Hugh Grant

Igår kväll kollade jag på "Dr Åsa", där de pratade om rökning. Fy fan va äckligt. De berättade att kroppen egentligen inte ska ha kapaciteten att dra in de påtända tobaksgaserna som finns i en cigarett, men av någon anledning så går det ändå. Våra lungor är väldigt elastiska, och tunna.. och när vi rökt en viss tid så blir lungväggarna hårda och
får svårare att vidga sig, detta kan liknas vid en våt gammal baddräkt som torkat till och när man drar ut tyget så knastrar det. Sen som alla redan vet, så har vi flimmerhår i näsa och nere i halsen som rensar bort damm och smuts så att det inte hamnar i våra lungor,, detta försvinner med tiden ju mer man röker och allt damm hamnar alltså i lungorna.

Om du vill göra ett test på hur det kan komma att kännas när du andas om du fortsätter röka; Sätt en klänypa på näsan och ett sugrör i munnen. Gå i trappor uppför flera våningar, så många du orkar, och andas genom sugröret. Så kan det komma att kännas.



Mina nära är mitt hjärtas Core.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0