Bragokex med Choklad

Igår firade vi Nordin som fyllde 25 år. "Grattis älskling, nu är det bara 5 år kvar tills du fyller 30!!!" ;D
Nordin kom hem efter matchen med en död ekorre i ena handen - eller nej, förlåt, det var hans avklippta hästsvans som var makalöst lik en död ekorre,, Han hår klipptes med en kökssax i ÖSKs omklädningsrum, nu har han 5 cm längre hår på ena sidan.

Nordin fick presenter av mig på morgonen, Han fick en snygg dvdbox, tröja från Zara (Organic Cotton), två mössor och en Cykel! Japp! Ellen är generös :)

Vi hade fest hemma hos oss på kvällen,, Ett helt gäng med ÖSK-killar, min bror, Ronnie och Fia va här och firade.
John Alvbåge la ut nordins avklippta hår på blocket, mums. Tror någon dum jävel erbjudit ganska mycket pengar för den. Säkert nån Pervo-gubbe som tänder på hår. usch.




Sen gick vi till Björnstugan och jag & Fia hade såå roligt på dansgolvet, Fia e så jäkla rolig,, hon kände DJ:n och ville ha en annan låt att dansa till, så mitt under låten stannar hon upp på dansgolvet, försöker få ögonkontakt med Olle (DJn) och skräckfilms-skriker "OOOLLLLLLLEEEE!!!!!", han hör inte.

Det var en kul kväll och nu är jag seg :( måste peppa upp mig för BodyCombaten som börjar om en timme, typ. Visst ser det kuuul ut --->



Pepperonin ligger fortfarande kvar i trapphuset. Jag tänker inte ta upp den.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0