Det ligger en pepperoni i mitt trapphus...

Det är sjukt vad jag har varit stressad idag. Jag gick upp 08.00 imorse, min lediga dag - yeah right, jag och LaHall körde BodyPump kl 09.00 och ta mej fan så skadade jag svanken något, typiskt. Men jag la på lite extra vikter så jag är ändå lite stolt. Tog för övrigt mig friheten att överraska Lisa och fota henne efter att hon duschat och bara stod i sina trosor..



Jag ligger i Lä.. fan Lisa sluta med Gainomaxen efter träningen.

Vi åt även frukostbuffé på Java direkt efter passet. Gooottt goottt, Mums.

Sen åkte jag och pappa till lite olika butiker för att köpa present till Nordin som fyller år imorgon :o) När vi äntligen var klara så fixade jag ytterligare en present, då var jag tvungen att ringa upp pappa och be honom åka med mig till ytterligare en affär.
Äntligen inne i stan igen.
Måste åka ut IGEN, köpa farsdag present + gå in i två butiker till. och sen Sola på videobiljarden. Jag var inte hemma förens 16.00 - och jag gick hemifrån 08.00. *ZZzz* spänningshuvudvärk. Tror att en varm dusch ska hjälpa - det gör den.
Går ut från duschen och mobilen ringer, det är nordin "Vart är du, jag och din pappa ska åka bil hem till dom nu, ska du med???"

*står i enbart duschhandduken*

"jaja, jag kommer väl då.." *suck*

Det ligger en pepperoni i mitt trapphus. Det är Nordins. Han åt pizza för 7 dagar sedan, för 6 dagar sedan slängde han pizzakartongen, och sen dess har den legat där. När jag kom hem den dagen såg jag den ligga där liten och ynklig i trapphuset och jag tänkte "Jaha,, Nordin har slängt pizzakartongen idag ser jag".... Han gjorde samma sak för flera veckor sedan då han slängde en annan pizzakartong, Men då låg pepperonin i trapphuset istället..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0