Fel skor att stressa i..

Bytte jobbpass med Lisa idag för att inte missa ett seminarium på universitetet. Så nu måste jag jobba på fredag istället för att vara ledig, skit oxå.. Fredagar är en av de bästa dagarna att vara ledig på..

Sprang upp på stan en timme innan bussen för att kika lite i butiker, köpte min födelsedagsklänningZara och sprang till bussen i mina petite svarta kilklackskor från H&M, jättesöta a lá strl 35 (ser ut som det är strl 35 i alla fall, men jag har 38).
Stressade till klassrummet, lääääängst bort i Långhuset såklart. Sen börjar de ta mig fan snöa(!) Det hade jag inte skrivit upp. På vägen tillbaka från universitetet höll jag på att frysa rumpan av mig. Hatar att frysa. Och jag gör det så lätt också.. typiskt. Nu har jag absolut ingen känsel i någon tå what so ever.. men det hindrar inte mig från att ta en liten extra tripp till AliBaba för att köpa cashewnötter och torkad ananas, mummis =)

Äntligen hemma. Packar ner träningskläder. Lagar kyckling och hemmagjorda potatisklyftor tills imorgon. Dricker varmt kaffe med soyamjölk och kikar på Top Model.
Dags för BodyCombat och jag är peppad som fan. Min söta Lisa ska också vara med. Men då är det en kille som står längst fram och tror han är Bruce Lee.. Man ska egentligen sparka i knähöjd ungefär, vissa som gått på många pass kanske sparkar i revbenshöjd, men den här snubben sparlar ÖVER huvudet. Och efter varje slag "HUUUH!!!",,,,, "HUUUUH!!!". Kunde inte hålla mig för skratt, inte Lisa heller för den delen..

Jag ska ge ett litet decemberlöfte (det är ungefär som ett nyårslöfte.. fast mycket bättre.) I december månad blir det att käka mycket av Lussebullar, choklad-askar och pepparkakor, men till den 31a december ska jag ha väldigt hårda magmuskler. Kanske man kan kalla det för en paradox..

Kommentarer
Postat av: Sanna

inte kunde jag tro att du dricker kaffe ;)

2008-11-21 @ 16:32:51
URL: http://sannhul.blogg.se/
Postat av: Ellen

När man blir student så är kaffet ens bästa vän!

2008-11-23 @ 18:49:13

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0