Halloweenfest -08

Släng er i väggen ALLA,, vi hade så grymt kul igår jag och mina tjejer. Helt sjukt roligt faktiskt. Sitter framför TVn, har precis gottat mig med Ben&Jerry glass så det står härliga till och ser tillbaka på gårdagen.

 

Anja kom hem till mig halv 8, vi gick och mötte ronnie och knackade på hos Daddy Mätz, partajjet var igång! - Tog 7-8 minuter innan han hörde porttelefonen för det var så sjukt hög musik.

Korka upp - skål! 

"Ellen du kommer alltid att heta 'Persbrandt' på min mobil. Förutom när du blir gammal och får rullator. Då kommer du heta 'Persbrandt med rullator'. / Anja


Vi gick till björnstugan, där det som vanligt råder köttmarknad så det står härliga till. Går man igenom en folksamling så kan man räkna till en 5-6 olika taffsanden på olika delar av kroppen. You guys really know what women wants ...

Bäst av allt; Buuurger king! Ellen, Anja Fia + 2 påsar med maat, dippsåser, king wings, chili cheese yes everything, och övernattningsfest hos mig. 3 heta brudar i samma säng, jag och fia låg rumpa mot rumpa medans jag kliade anja på hennes rumpa. Myyyspys =)


Kommentarer
Postat av: Mätz

Den där daddy'n verkar va en tokig jävel ;) kul som faen att ni kom! får vi göra om! puss

2008-11-04 @ 22:42:38
URL: http://www.myspace.com/matzzz

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0