He tastes like you, only sweeter

Härliga Torsdag.
Jag gillar Torsdagar.

Det betyder sko-leverans, jag hittade ett genast par svarta stövlar på TRF med brun sula och klack *biter ner naglarna i frustration*.
Åkte hem och kikade på sista inlämningsuppgiften i Bostadsjuridiken *Biter på naglarna ännu mer* fuck it va svår den var... måste börja med den... imorgon, nu ska jag och nordin titta på film som JAG har bestämt.

Körde BodyPump idag och jag och Lisa valde att testa BodyJam direkt efter.. det var riktigt kul! Dansa rumpan av sig, eller nästan iaf, det kommer jag fortsätta gå på. Precis vad jag behövde, ytterligare ett kul träningspass att kombinera med alla andra redan superroliga träningspass..*beslutsångest-slut på beslutsångest-lösning-går på allihopa* mohaha.



En sak till som bidrar till en skön torsdag är lite solning direkt efter träningspassen kombinerat med kvällsmat. Inte i solariet, utan så fort jag kom hem, framför "Du är vad du äter" på TVn. Det är ett bra program oavsett var Nordin säger.. för att man lär sig vad man ska göra för att må bra - och det vill väl vem som helst?


Nu ska vi ses på film. Madagaskar. Ja jag sa ju att jag valt film och då blir det en mysig sådan. När nordin väljer blir det antingen Rocky.. eller Rambo,
".. kul grupp"(Persbrandt).

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0