I <3 KAFFE

Har nyss kommit hem från Universitetet, maten står i ugnen (sjömansbiff) och bredvid står massa grönsaker som ungsrostas.
Hade lektion imorse och föreläsaren Laura kommer ursprungligen från USA och har en toalettsrulle's längd av meriter och utbildningar bakom sig. Hon är otroligt bildad, och det är så skönt att lyssna på henne när hon pratar sin svengelska blandat med riktig amerikanska, inte någon svensk föreläsare som försöker sig på en brittisk brytning.

Tills nästa vecka fick vi i uppgift att läsa igenom ett antal sidor, tror det var tresiffrigt till antalet *suck*
Vi ska även börja skriva på uppgiften till seminariet om två veckor, som utför 30% av slutbetyget + min andra kurs vars uppgift skall vara färdig på min födelsedag 4 december, greeeeeat. Tack för den. *Eldar upp datorn*
 
Det är snöstorm ute, jag gillar när det snöar, men då ska det vara stooora snöflingor som sakta dalar ner från skyn, så pass att man nästan kan sick-sacka mellan dom när man promenerar. Nu är det små, små snöflingor som piskar en i ansiktet istället.. tur att man har raster på universitetslektionerna så man hinner springa bort och köpa Kaffe för att värma sig. Små söta muggar med ett "I hjärta Kaffe" på framsidan, man blir varm bara av att titta på dom =).
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0