I'm a thief in the night, and I'll come and grab you ..

Imorse ringde Lisa mig, klockan var väl ungefär 06.15. Go morrooon!! Vi skulle gå på Yoga tillsammans kl 06.45.
*Sägs med yrvaken röst* "Nee jag sov med min och nordins kudde under huvudet inatt
så nu är jag helt sne i ryggen, aaaj aaaj",


"haha vilken tur säger" Lisa, "..för ja orkar inte heller". Det var helt enkelt för tidigt. Nästa gång my love.

Jobb och skoleverans, vill genast ha tre par nya skor som kom imorse, snabb huvudräkning 549 + 679 + 799 = .2027. Inte så farligt, eller?
 
Efter jobbet, Shopping med Pappa. sen Bodypump.


Nedan följer några gamla Citat som jag vill dela med mig till omvärlden.

*Ute bland folk, Adi pekar på en Kille som går förbi och säger högt..
- That Jacket makes ME Look cool, And cool I'm Not! :D

Jag och Anja är på Förfest och ska precis gå. En kille står och psykopat-glor på oss, när vi ska gå staplar han tillslut fram. Han tar tag i Anjas linne som hon har på sig och säger med full, exalterad röst
- Är det Maskintvätt!!?? :D


När Fia precis hade flyttat in i sin lägenhet, och då brukar man inte ha ordning på allt från första stund..
"Jag gjorde bakad potatis igår, det tog FAN 30 min.. MINST.." /Fia
"Vadå? Gjorde du den i ugn? Gör den i micron, tar ca 5-6 min ist.."/Jag
"Neeej jag VILL göra den i ugn..... jag har INTE bråttom...."/Fia
"..Fia har ingen Micro" /Anja, i bakgrunden :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha=D gud vad jag tycker om din blogg babe=) jag är ditt blogg fan pusss

2008-11-06 @ 22:31:10
URL: http://calidora.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0