Let the beat control your Body

Bara lite mer än två veckor kvar tills min födelsedag, jag är som ett litet barn när det handlar om ens födelsedag. Och jag har hittat min födelsedagsklänning tror jag. Vi fick in den på leveransen på Zara idag, Svart, lite glansigt tyg och tight med ena axeln bar och en rosett man knyter på andra axeln. Lovelii.

Trots att jag är hur trött som helst och benen värker sitter jag och småstudsar i soffan, lyssnar nämligen på samma låt som när vi kör sipups & armhävningar som sista övning på BodyCombaten,, och då är det svårt att sitta still, me like, it's so hot.
http://se.youtube.com/watch?v=OpABg-_8h7g


Det är inte mycket som slår en dusch efter träning. 2 timmars träning i rad är tungt, en varm dusch och kvällsmat är bland det bästa som finns då.
Havegrynsgröt med mycket kruskakli, kanel och äpplemos + 2 mackor + 1 ägg + 1 liter vatten. Man mår så himla bra efter det, sen lite Design Simon & Thomas på TV, haha jag gillar verkligen det programmet, det är så mysigt =)

Nu ska jag snart plugga lite i en timme ungefär.
Får verkligen inte missa Filip & Fredrik på 5an kl 22.00 och till det ska jag ha en smoothie gjord på Vaniljyoghurt, mango och jordgubbar. Mums.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0