Lussebulle och första advent


Idag är det första Advent!
Första ljuset brinner och i många fönster ser man julstjärnor och ljusstakar, det är så mysigt.
Vi har ätit Lussebullar och lite senare efter maten blir det ostkaka. Imorgon får det bli dubbla träningspass på njoy.
(Malin, den kommentaren var för din skull=D)

Vi var på Plantagen förut och köpte Julblommor, julsaker och en Julgrans-En till mig :) En Julgran tar upp lite för stor plats hemma hos mig. Senare blir det julpynt och "Pimp my Julgrans-En", det ska bli oliiiidligt spännande, bild kommer, håll ut.

Countdown to BI R T H D A Y: 4 Dagar.
Countdown to B I R T H D A Y Parteeiii: 6 Dagar.
Weeeiiii

Kommentarer
Postat av: Maaaaalin

Ha ha det är bra Ellen =) Nångång kanske jag följer med på dubbelpass, men jag kommer antagligen ligga på golvet efter fem minuter, men för din skull så ;P

2008-12-01 @ 20:24:09
URL: http://nutz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0