Sockor och Julisar

Jahopp, här sitter man med en Alpro Soya 'macchiato" i handen och tycker att det är ganska mysigt att kura ihop sig i soffan när det stormar ute. Imorse när jag var på väg till jobbet stormade det upp så mycket att min cykel vajade till höger, höger, höger, och så upp på trottoaren..

Jag vet inte om vajade är ett korrekt ord, eller om det ens är ett ord. Men ni förstår vad jag menar.

På vägen hem från jobbet blåste det inte lika mycket, men ändå lyckades nästan 2000:- blåsa bort från mitt bankkonto,, köpte julklappar och a little something for myself.. okej, three little somethings for myself.. =)

Jag kan inte säga vad det blev för julisar,, men till mig blev det ett par svarta tighta byxor och en lika tight topp från Zara och vääärlds-mys-söta lårhöga svarta sockor med en rosett högst upp från Indiska. Dom är så höga att dom nästan når upp till mumindalen.
Dom ska jag hoppa ner i ikväll efter träningen och duschen. Ett par kort-korta mysshorts, en hoodtröja och sockorna.

Nu är det snart dags för dansträning, that's hot!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0