There's no limit ..

Tisdag 11 november. Snart min födelsedag.. visserligen över tre veckor kvar (4 december) men ändåå, Jag älskar o fylla år!
Min tidiga önskelista:
* Träningsset Adidas, byxor och jacka i svart/guld. Finns på InterSport för 699 pix per del, som hittat ;) Jaja. ska man mysa omkring hemma kan man lika gärna se bra ut medans man gör det. =D
* Smink & Presentkort från min all time favourite shop - Make Up Store.
* Presentkort från H&M och Zara. Why not. Kommer alltid till användning.
* Fransklänningen från H&M i svart. snälla snälla ge mig!! Den är slut nu, men jag hoppas den kommer in igen, me love!!
* Desperate Housewives Box 4, har redan de tre första boxarna. Vet inte ens om 4e boxen finns ute. Men jag vill ha den iaf. =P

Idag var det lektion på universitetet. Läraren vi har är advokat och hennes engelska är perfekt så det är otroligt intressant och lärorikt att lyssna på henne, måste komplettera med att läsa 5-6 olika engelska texter till nästa vecka, börjar bli stressad redan nu ...

Kl 16.05 =  Fröken Lahall (a.k.a calidora.blogg.se) ringer och vill bli peppad för att gå och träna,, jag hotar med smisk och stryk och hon följer tillslut med. Förstår henne, efter en dag på jobbet är det inte alltid man är 100% peppad.
kl 16.45 = BodyPump!! Smyger på 2,5kg extra på vardera sida på Lisas stång när vi ska köra biceps.. Kommer även på henne när hon spanar in min rumpa i spegeln, haha, fast då går det jämt ut eftersom jag kollar ner i hennes urringning när vi kör Core. efter BodyPump följer spinning. Trodde att jag skulle dö av andnöd. Men Ulrika är perfekt som spinning-instruktör så att det av någon anledning går ändå, trots att alla krafter är slut. ".. jag heter som sagt fortfarande Ulrika, även fast vi har bytt sal." "..När det svider i ögonen av all svett så vet man att man har fångat upp den rätta spinning-andan"

Nu väntar lite mer plugg och sen Desperate Housewives.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0