trött trött trött ..

Det har varit en lååång dag.
Jobbade på dagen för att sedan åka hem och skriva lite på en inlämningsuppgift som tillhör bostadsjuridiken och ska vara inlämnad om några dagar, lämnas den inte in i tid kan man bli utesluten ur kursen - mmm, det är hårda bud. Stressen ligger i bröstet och det är en faktor som bidrar till tröttheten något.

*Dricker Kaffe med Alpro soyamjölk och tittar på Top Model på 3an*

Klockan börjar närma sig 18.30, och då är det dags för en timmes Afroträning på Njoy. Dansträning med afrikanska rytmer och rörelser, väldigt roligt och jobbigt! och VARMT! 40 personer i samma sal bidrar till syrebrist så det står härliga till, och när man minst anar det så är det någon jävel som fiser(!) ... stanken lägger sig som en dimma (har mina aningar att det var någon framför mig), men den försvinner på några sekunder.

Kör BodyPump-passet i 60 min direkt efter och när allt känns på topp, ja då är det någon jävel som fiser IGEN(!) Mitt under triceps-låten, då man är som mest utmattad och har lagom svårt att andas.. tack för den.

Hemma kl 20.45. Hungrig? Skoja Inte. Så har man en sambo som är hungrig samtidigt som man själv, han är som en jätte bebis. Han får mat. Och jag äter världens nyttigaste kvällsmat; Havregrynsgröt, knäckemackor och smoothie gjord på jordgubbar, Soyamjölk och Havremjölk. Bästa grejjerna efter träning. Och nuuu är det dags för plugg igen - när jag kollat klart på
"Design; Simon&Thomas." 


Fler bilder från Halloween, ta dom med en nypa salt för de gjorde vi, och kuuuul hade vi..
  







Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0