En helt vanlig onsdag

Nu är jag trött!
I Förmiddags sprang jag ut och handlade på morgonen och tittade på Top Model på TV samtidigt som jag åt frukost, myyysigt. Skönt att inte behöva stressa till någonting för en gångs skull. Trodde jag .. Pappa skulle hämta mig 11.15 och klockan var redan 10.45,, sprang upp på stan för att gå in på Indiska och köpa en mörkgrå pennkjol samtidigt som jag pratade med Anja i telefon, och vips blev klockan 11.15.

Pappa och jag åkte till Stadium för att kolla på vinterjacka till mig, sen LAGER 157 där det fanns en jättefin väska för 1499:- (nedsatt till 500:-) som jag skulle kunna ha som ultrasnygg träningsväska.
Vill du ha väskan, så får du den  /Pappa
Vi kan kolla i fler sportaffärer innan /Jag

Jag = Dum i huvudet.

Lunch tid.
Jag åkte hem till mina föräldrar och lagade Stekt Lax med färskpotatis och sås till mig och pappa.

Klockan 17.30 betyder alltid BodyCombat på onsdagar, och idag var jag extra peppad. Men 16.15 ringer jackie från Njoy och berättar att Combaten är inställd pga magsjuk tränare, det blir istället BodyPump. Fuck. Men det får gå ändå.

Kör BodyPump en timme och maxar med en timmes AfroDance direkt efter. Mina muskler värker.
Hemma igen kl 19.50, lagar köttbullar samtidigt som jag lagar mer Laxfile tills imorgon OCH lagar även kvällsmat till mig själv. Now that's successful Multitasking.

Nuuuu ska jag snart titta på Design Simon och Thomas. Jag missade ju det i måndags eftersom jag jobbade.. tacka vet jag WebbTV =D
På tal om det, spana in http://kanal5.se/web/guest/webbtv/-/k5videoplayer/playlist-name/Boston%20Tea%20Party%20205/none/ när Filip & fredrik blir fulla på jobbet. Me love Filip&Fredrik.

 

OH MY GOD,
har Leilas Jul på TV i bakgrunden, hon häller i Marabou mjölkchoklad + Tjocka nougatbitar + Nutella i ett vattenbad och smälter det. Sen ska hon ha i cornflakes och göra godis av det. *Dreglar*


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0