Söndagsmys


Jobbade på dagen tillsammans med Lisa och Rima, den bästa trion, och har precis kommit hem från mina föräldrar där jag och Nordin åt middag. Lilla vovvsingen Mary är så himla stor nu, 7 månader gammal och hon blir så exalterad när vi kommer och hälsar på. Hopp upp i famnen - rusar bort mot soffan - rusar tillbaka - rusar bort till soffan - hoppar upp - far omkring i soffan och har ner alla kuddar - och så ner igen .. ja ni förstår resten. 
 Mary


Igårkväll var jag och Fia hemma hos Nathalie och fixade håret. Snyggt snyggt, Nathalie är den bästa frisören. Tips: Gör ett besök hos henne på salongen inne på Marieberg. Sen skulle jag och Nat till Frimis, skoooj skoooj, dricka vin och fixa oss hemma hos Nat och vandra ut. Dansa och toka oss.
"Asså Bosnier, Kroater och Jugoslaver är, typ, såhär ... beiga!" /Nathalie. 

Men bry er inte om det citatet, Nathalie menar alltid väl med allt hon säger =P
Två tidigare citat Nathalie klämt ut sig är bland annat när det kom två engelska kunder som ville klippa sig,,  " aa You can hänga av Er over there"  och när vi hade förfest i Nat's gamla lägenhet så ropar hon ut ifrån badrummet
"Är ni hungriga!?!? ....... För det ligger massor med Makaroner och Ris i slasken, det är bara att ta !!" 

Nu har jag lagat Punjene Paprike som står i ugnen så nu ska jag titta på Ensam Mamma Söker och äta Naturgodis =D


Nordins toffs är såld nu, 20 000:-. Usch.

Kommentarer
Postat av: Lisen

hahah natta!så skön jag kommer aldrig glömma när hon kom hem till mig och sa till isse(som satt i våran svarta soffa9"här sitter du och matchar soffan!"

haha mys söndaghos lahall/wargdal med chips godis och varma mackor mums=P

2008-11-16 @ 22:07:24
URL: http://calidora.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0