Happy B-day Konstantin & Nathalie

Idag, Söndag, är jag ledig och tog en skön sovmorgon med min älskling. Första gången på mycket länge som jag sov tills klockan var 9.30, i vanliga fall går jag upp antingen strax efter 06.00 eller 07.00.. ZZZzzzzzZZZZZ




Konstantin fyller 3 år och det var Kalas hemma hos mamma Nathalie,, så fiint det var dukat med hemmagjord tårta, Kakor, kaffe, KladdKaka och massa annat. Till Konstantin tog jag med mig en liten ljusblå skjorta från Zara och en Slips från KappAhl.
Nathalies present innehöll  slinkigt spetslinne från Gina Tricot, Guld/svarta Örhängen från en superfin smyckesbutik på Krämaren, Armband m. Stora strass-mörklila stenar, en Flaska Vin och allt nedpackad i en svart soptunna(!) .. (för flera veckor sedan sa Nathalie hur mkt hon störde sig på sin lilla soptunna under diskbänken, så jag köpte en ny..) Hope you'll like it my lovelii ones =)



Nu ska jag och älskling snart titta på film. Sex and the city. Han har valt den. AA AA AA!! ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0