Things to do on your day off

Onsdag, min lediga dag, trots att seminariet är på fredag och man har spenderat halva dagen i soffan med en engelsk text för att plocka ut 'godbitarna' =P så är det ändå skönt att vara ledig.
Sen spenderade jag lite tid med my secret lover, Miss LaHall, vi svettades tillsammans på BodyCombaten - och SOM vi
 

svettades, utan överdrift var det säkert 35 - 40 grader i träningssalen, mm mm MMMMMM, mums !

Bättre var det sist vi körde Core tillsammans, svalt, härligt, och jag kunde se ner i Lisas urringning under heela passet eftersom jag hade min pilatesboll framför hennes ;)

Aaanja kom heeem för jag längtar efter diiig. Och nästa helg är du här. 
Vi har spånat efter lite Halloween utklädnader, funderar på att klä oss så att det hör ihop. Tjuv och Polis? Djävul och Ängel? eller så blir det helt enkelt det vi tänkte från början; Beck & Gunvald.


 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0