C H A O S

Jag är städnarkoman. Städa städa städa. Och nu är det kaos. Målar'n har tagit ALLA möbler, ställt dom i en hög i mitten av rummet och lagt på plast. I hallen ligger papper över hela golvet, sovrummet och köket är fyllt av blomkrukor, kläder, skor etc. *Biter ner naglarna till nagelbanden i frustration*.

Jag får lätta upp situationen med lite bilder från helgens fest hos Lisa.



Adis frisyr var dagen till ära, enligt han själv, signerad "Den galna kompositören"
- fråga mig inte vad han menade, men jag skrattade ändå.



Tre minuter senare låg jag och Ayedin på golvet och gjorde push-ups.
Kan någon ställa bort vinflaskan nästa gång??

Det där är inte chips & Dipp, det är sånna där Maryland cookies..... och dipp(!)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Ni ser ut o haft skoj =)

2009-04-28 @ 16:49:59

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0