Déja Vu

Ni får ursäkta mig för att jag tjatar, men det är sällan jag skrattar rakt ut åt Tv-program, men Wipeout är sååå jävla kul(!)

Visst, det är rätt kul när deltagarna vurpar, gör kullerbyttor ner i vattnet och får en boxningshandske rätt i ansiktet och faller ner i gyttjan. Men de ironiska kommentarerna i samband med detta gör allt sååå mkt roligare.

Tv profilen Jovan (Han mörka "Pontus-Gårdinger-kopian" från Svt1) fick en boxningshandske rätt i nyllet
- Ojsan där rök TV-facet, synd, då blir det att läsa sjönytt i P1 istället.. 

En kille från Danmark med kortklippt hår. längre snelugg, något orangeblondt i färgen, springer banan runt..
- (appropå ingenting) Det där var en riktig nazi-frilla det där..
*två minuter senare*
- Kom igen nu .... ein zwei

- Då var första kvalificeringen klar.
- Mm tävlingen är tight som en uggle-röv
- ehhm.. välformulerat och poetiskt sagt, vi är strax tillbaka.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0