Styrketräning vs Frosseri

Igår sprang (bokstavligen) jag och Lisa från jobbet. Fredagseftermiddagen var starten inför vår lediga helg! Finns många ord som kan beskriva känslan, men bilden får tala för sig själv.



Lördagsmorgonen startade med Bodypump i en timme, jag och LaHall är superduktiga, och belönade oss själva såklart med frukostbuffe + skvaller + morgonmys.

En gång för en tid sedan hade Lisa tränat och skulle gå hem när hon insåg att hon hade låst in nyckeln i skåpet.. då bad hon personalen i receptionen att klippa upp hennes lås och det gjorde dom, men det var fel skåp. Hon tittade sig omkring och hittade hennes skåp, som dom klippte upp, men det var också fel. TRE lås klippte hon upp - av misstag, tills hon hittade sitt eget. Smart Lisa. (Hon fick köpa tre nya lås i receptionen och skriva lappar där hon bad om ursäkt för att hon klippt sönder deras lås)


Nu är jag hemkommen från mormor och morfar där vi firade morfar som fyller år.
Det innebär alltid frosseri i allra högsta grad att besöka mormor och morfar.
   
En uppsjö av Bullar, rulltårta, sötsaker, godis och prinsesstårta. Lite måste man unna sig.. eller lite och lite förresten..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0