The perfect girlfriend

Två härliga sammanhängande dagar av ledighet!
Men nu är det slut(!)

På tal om det så stod det ungefär så på schemat på jobbet efter påskledigheten,
"Hoppas ni haft det underbart under Påskhelgen - men nu är det dags att jobba igen!!". 
Det känns som om ett MOHAHAHA borde ha följt efter.

Jag sitter i min nybäddade säng, bland rena nytvättade täcken och myser.
På tal om myser, jag använder Nordins dator och har precis ätit två riskakor med ostsmak (Ja! jag gillar dom, so back off!), jag orkar INTE gå till toaletten (det är alldeles för långt) för att tvätta bort ostlukten och nu använder jag Nordins tangentbord.
Varsego' älskling.



Im so loveable.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0