Vårsol

Söndagsfrukosten är uppdukad. Världens bästa vecka inväntar. Jobbar bara tre dagar - ledig fyra, Hell Yeah.
Frukost är dagens viktigaste mål, och idag blev det rågsmörgås med kalkon och tomat, Fil med hemmagjord Musli, Kung Markattas svarta skogsbärs Té, Färska Jordgubbar och kärnfria vindruvor. 

Synd att det inte är lika soligt idag som igår, satt ute i 20 minuter i vårsolen igår och läste i hopp om att snart förvandla min nordiska vintervita (så-vit-så-att-det-nästan-skriftar-i-grönt) hy till en något mer brunare nyans. Imorse efter duschen såg jag att på bröstet är jag solbränd, scary.. bara 20 minuter i den starka vårsolen. Var försiktig.
Själv använder jag solskyddsfaktor 50 när jag solar - hittills i solarium - på min panter på ryggen och även i ansiktet (runt ögon och mun) för att ansiktet ska man vara rädd om. Rynkor är inte alltid hett.
 


Ha en jättehärlig söndag!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gillar din blogg skarpt

2009-04-05 @ 10:57:53
Postat av: Rebecca

Vilken fin bild du har, vart kommer klänningen ifrån? Du verkar ha koll på träning, har du några tips?

2009-04-05 @ 11:04:51
URL: http://rebeccasv,blogg.se
Postat av: belloo

Nice blogg :) Hoppas allt är bra med dig/Bella

2009-04-08 @ 10:34:35
URL: http://belloo.blogg.se/
Postat av: AK

Done! Allt för dig min pärla ;)

2009-04-08 @ 12:48:34
URL: http://anjakallstedt.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0