Nu är du så god och.. bloggarrrr

Nyss hemkommen från min Dansträning och då belönar jag mig med kvällsmat i världsklass. Hembakat bröd, Grönt té (i min sprillans nya Tékanna), Nypressad apelsinjuice och masssor med olika pålägg.

Vet att det kan bli lite si och så med inläggen i den här bloggen, men rätt var det är så kommer jag med ett litet inlägg som förgyller just din vardag. Nej jag är inte självgod.

Jag fick ett SMS av min älskling där det stod "Nu är du så god och äter upp den här koooorrven.. (läs: bloggar).
Därför tillägnar jag följande klipp till just Anja (spola fram till 03.30 och höj volymen till MAX). Och bara för att det är så kul, spola även fram till 05.30




Puss på dig min Anja.
Min vapendragare i Sunes Jul, Sunes Sommar och Sällskapsresan repliker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha ha ha ha "vill du ha skinka ragnar. neeej tack! var så god. jaha tack.." BÄSTA JULKALENDERN EVER

2009-08-27 @ 22:23:55

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0