Da'n före da'n före da'n före doppare da'n

Nu ni, nu har jag äntligen fått igång den otroligt snygga canon-kameran som Bedoya hade med sig från USA. Grym e den -  so get ready for some serious photo updates.

Mysigaste helgen på hela året är på ingång och det ska bli så otroligt roligt att träffa alla min älskade under julhelgen.

Julstöket är i full gång även hemma hos mig.

Vissa kan klassa mitt städbeteende som tvångsmässigt,
just common sense - säger jag.

Är det en sak jag inte klarar av så är det om jag går från ett rum till ett annat och känner något under fötterna, då tar jag fram dammsugaren och kör en veva (läs: alla rum) tills gruset under fötterna försvunnit.
Idag har jag släpat fram dammsugaren tre gånger, tills jag insåg att jag hade en liten sten i strumpan, det var inte golvet som var smutsigt...

Lägenheten är i alla fall nystädad och lite julpyntad, Knäcken är klar (och nästan uppäten)..


Mitt mysiga vardagsrumsfönster




Köksfönstret med julstjärnor som kommer från Zaras skyltfönster




Knäcken! Inte helt perfekt men smakmässigt är den bäst!


Nu:
Sätta på Kaffe,
läsa lite
så är det snart dags för BodyCombat..
kanske kör dubbelpass och slänger in ett Core-pass direkt efter, för din skull Roy ;)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0