Lite bacon, 1.2 miljoner d$llar.

Har precis kört 1h BodyPump, solat och ätit en supergod lunch.



Superbra start på dagen, med andra ord :)

Passade på att titta lite på Oprah under tiden jag åt och fick se två män i USA som kommit på idén att använda Bacon i ALLT. 

Dessa två människor har tjänat 1,2 miljoner D$llar, under förra året, på att säga upp sig från sina jobb och producera baconprodukter som te.x.

Storsäljaren Baconnaise
(Majonäs + bacon)




Baconsalt

Baconpopcorn

och.. Baconläppglans(!!) 




Jag kan se framför mig hur tjejer trängs på krogentoaletten för att alla vill måla på lite baconläppglans.
Ni kanske inte blir lika chockade som jag; men allt är vegetariskt och kosher.

Allt är tydligen möjligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju rolig men har du tid att upptadera nuuu?

2009-12-04 @ 22:50:59

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0