mmm frukost

Hade precis dukat upp en världsgod frukost, tänt 3e adventsljuset i ljusstaken och satt mig i soffan.

Då ser jag en länk som jag bara var tvungen att klicka på.
Det var den goda frukosten det.

KVINNA FICK ANSIKTET AVSLITET AV SCHIMPANS

Charla Nash, 56, attackerades av sin väninnas tama schimpans. Efteråt beskrev räddningspersonal att det såg ut som att Charla passerat en köttkvarn.

Med en slöja för halva ansiktet berättade Nash hur hennes liv förändrats sedan schimpansen Travis, hennes väninnas väldresserade husdjur som behandlades som en familjemedlem, en dag plötsligt attackerade henne.

När ambulansen kom till platsen trodde de först inte att Charla Nash överlevt. Hon var så illa tilltygad att en ambulansman jämförde hennes utseende med någon som "passerat en köttkvarn". Hennes ansikte var bara en blodig massa med krossade ben. Hennes händer var nästan helt söndertuggade. Allt som återstod av hennes fingrar var ena tummen.

Nash har nu stämt sin förre väninna, Sandra Herold, på 50 miljoner dollar.



Varför måste jag vara så jäkla nyfiken för??


Kommentarer
Postat av: Micke

nu fick jag också upp frullen! "apful"

2009-12-13 @ 13:43:16
URL: http://vadskajagblinarjagblirstor.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0