Mysfredag. Fredagsmys. Works either way.

Sitter ni, precis som jag, och tittar på På Spåret? Nej jag tänkte väl det.
Men jag tycker det är mysigt.
Filip & fredrik är med och då finns det verkligen inget annat alternativ. :)



Kom hem från jobbet, lagade fredagsmat - heta räkor med olivolja, vitlök. chili och persilja, det är så obeskrivligt gott om det äts med nybakat varmt bröd.

Efter På Spåret kan det bli lite Julmys med Ernst på tv4.. (jag är ärlig nu)
Sen blir det nog dags att sova eftersom klockan hinner bli så pass mycket... men inte innan jag tar rullatorn ut till köket för att dricka lite katrinplommonjuice och lägger mina löständer i ett glas med ljummet vatten.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0