Oh you're the healthy type? well here goes some egg white

2, plus 2, i'm gon undress you.
Then we're gonna go 3 and 3 you gon' undress me.
Then we're gon' go 4 and 4, we gon' freak some more..

God morgon
- för mig är den bara god i ca 10 minuter till, sen måste jag fortsätta med uppsatsen. Så det ligger en viss melankolisk stämning bakom dessa skrivna rader.


Ett tappert försök att försöka öka livsglädjen såhär på morgonen har gjorts, med frukost.
Men inte ens Äggvitemacka + keso/kesella m pumpafrön och granatäpple hjälpte.

Dags att packa i ordning träningskläderna.
(Jag trodde det var underförstått att jag skulle träna efter vi pluggat klart..)
From now on, that's how our relationsship goes.

O en sak till..
Missa inte sista avsnittet av Scrubs ikväll kl 20.00 på tv6.






Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0