Oops.

Någon som skickat ett riktigt pinsamt SMS av misstag någon gång?
www.felsms.com finns det sjukt roliga felskickade SMS.

 
Till: Chefen
Sms: Hade inga rena trosor så jag låna ett par boxerkallingar av dig. Känns konstigt på ett bra sätt :-P
Svar: Aha okej. Se till att de är tvättade innan du lämnar tillbaka dem. ;)

Förklaring: Kommer aldrig glömma då jag skickade till chefen istället för min sambo.
_____________________________________________________________________

Till: Min chef
Sms: lklhkbds det där testade jag att skriva med snoppen. Kan inte du testa skriva med tuttarna?
Svar: Vad är det du vill ha sagt?

Förklaring: Sms till min tjej kom till min kvinnliga chef. Helvetes jävla skit vad pinsamt

_____________________________________________________________________

Till: Chefen
Sms: Tack för igår, men du jag måste berätta en sak, jag har fått någon typ av infektion där nere... snälla kolla upp det.
Svar: Jag förstår om du sjukanmäler dig i morgon

Förklaring: skulle skicka sms'et till min kille, men råkade skicka det till min chef :(
_____________________________________________________________________

Till: Mamma
Sms: Hej älskling! Fy fan vilken dag men nu är jag på väg hem så lägg dig i sängen och blöt upp dig. Kåt som en jävla kanin nu!! :)
Svar: Men Magnus! Är det så du skriver till Emma?! Men sådan far sådan son! antar jag.

Förklaring: Råkade skicka till mor istället för min sambo.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0