Powernap

Om en liten stund är det dags för BodyCombaaat!! Nytt program dessutom - ska bli så jäkla kul.

Var på Julbord i helgen med jobbet och fy fasiken va mycket mat.
Roligaste tjejen: Joline.
Varför: Hon drack upp bossens vin efter jobbet, blev på lyset och lyfte upp hela kvällen genom hennes jäkla skitsnack. Jullan du vet att vi gillar dig såå mkt!

Alla tog förrätt först förutom Joline, hon la på ALLT på en gång. Kallskuret, varm mat, rödbetssallad och efterrätt, hennes tallrik såg ut som jultallriken i Sunes Jul "Julbordet" - för er som kommer ihåg den grisfesten.

Tur att det bara är Julbord en flera gånger per år, men inom samma månad. Jag är fortfarande mätt.

Denna vecka blir det bara träning, träning, träning.
Nu ska jag se Project Runway, dricka innan-träning-kaffe och samla kraft.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha jag var ju hungrig ellen :)

2009-12-15 @ 22:58:04
URL: http://jolines.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0