Sweet dreams or a beautiful nightmare

Tack alla mina underbara älskade vänner - för födelsedagsfesten i Lördags.
Jag är så tacksam för att ni tog er tid att komma och jag hoppas alla hade trevligt, för det hade jag!

Och som grädde på moset fick jag dessutom skitsnygga presenter,

Presentkort från MakeUpStore (Här har vi tjejer som vet vägen till mitt hjärta;),
Hett Underklädes-set i svart m. guldkant & matchande smycken,
Glansspray fr Bed Head, som doftar Kola (jumm-o) 
och hårkur (kan inte bli bättre),
ännu ett grymt underklädes-set (jean claude van DAMN im gon' look good),
Världens sötaste (helt i rosa) paket fr LAGERHAUS  innehållande supersöta saker a lá Madde herself,
 
Ett snyggt köks-set, toooonvis med godis, Vin, Spritflaskor, Trisslotter (Malin var så jvla nervös att jag skulle vinna 100.000 :-), Vitamin Well (Linda du är för söt) med mycket mera..

Helt underbart !

Men! Den presenten som åker upp på väggen, inramad och hela skiten, är givetvis


Okej okej, det är inte sant, men det hade såklart också varit kul.


Filip & Fredriks autografer och Gratulationer
 - så klockrent.

Det är kärlek rakt igenom. 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0