Det krävs Två ÖSK-Spelare för att hänga upp En gardin

.. Och ändå gick det inte bra.
Nordin & Roni fick hjälpa mig för jag fattade inte alls hur gardinstången skulle fästas, men inte blev problemet löst för det. Trots att Nordin kallar sig själv för Hantverkar'n.

Nu är det äntligen lite ordning och reda hemma, och det blir bara bättre och bättre,, därför ska det ska bli såå kul med InflyttningsPartaii på Lördag. Igår spenderade jag TRE timmar till att göra iordning min garderob, och inte syns det när man kommer in i rummet. Bara när man öppnar dörrarna.. funderar på att därför köra med öppna dörrar när gästerna kommer. Nu vankas det snart middag - Lax. Sen är det bara att fortsätta städa, ZZZzzzZZZZzzz.


Jag kan även rekommendera er att besöka anjakallstedt.blogg.se och försök klura ut vilket av de tre historierna som Inte är sann...

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0