IKEA

En tripp till IKEA en skön, solig Söndag.
Vi fick med oss en tavla, köksredskap, bestick och tallrikar, tvättmedel och mjukmedel, mat och förvaringslådor.
Ja ni vet, allt roligt som man gärna vill lägga pengar på istället för en massage, sooom jag btw var på i Fredagsmorse - Åh så skönt!

Jag har fått väldigt torra händer efter att jobba med skorna på jobbet, och brukar därför smörja in händerna ganska mycket när jag väl är hemma och kanske till och med sätta på mig handskar från apoteket för att det inte ska kladda på möblerna.
Därför ropade Nordin inne på köksavdelningen på IKEA
*Pekar på världens största blåa grytvante*

ÖH ELLEN! SÅNNA DÄR KAN DU KÖPA OCH SITTA HEMMA MED!

- *suck*



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0