Jag luktar Vetebulle

När man har så ont i ryggen som jag har är det en fördel att äga en vetekudde. Eller äga och äga, det är mammas.. men jag har iaf lånat den.

Man slänger alltså in kudden i micron i 3 minuter sen är den varm och skön och kan läggas mot ryggen.
Nackdel med detta? Eftersom kudden är fylld med vete, luktar alltså jag nu vete. På gymmet igår luktade jag som en enda stor vetebulle.
Idag innan träningen lagade jag hemmagjord fiskgratäng med potatis och räkor - kan tänka mig att jag därför spred en annan doft på gymmet idag. Kanske bättre att dofta vetebulle trots allt.


Jag hoppas förresten att ni smaskat på en riktigt god semla idag eftersom det är Fettisdagen.
Det är ni värda.
Jag ska bjuda Pappa på en Semla imorgon - det finns många att välja på så vi får se vilken det blir.







Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0