Trist, tråkigt och passivt

Jahopp kära vänner. Jag har egentigen bara en sak att säga.
IM BOOOOOOOORED.

Jag har ont i ryggen och magen vilket gör att jag inte kan träna - och det suger. Lisa gav förslag på att jag kunde göra armhävningar hemma, men så desperat är jag inte... än.

För att trösta mig lite gjorde jag en jättegod fruktsallad och åt samtidigt som Top Model var på TV - Favoritsyssla nr 1.

Om lite mer än en vecka är det Inflyttningsfest hos miiig =D¨
Lördag 28/2
Åå det ska bli så roligt!
Det blir ju mkt roligare när man inte går ut så jätteofta. Den här gången kommer Anja från Sthlm *Kärlek*, Roy kommer från Norge, och förhoppningsvis kommer alla andra hjärtevärmare så som Fia, Lisa och Natta, Mats, Lisa och Sanna.. ja en heeeel drös med människor.

Måste dock köpa på mig resorb och dricka mkt vatten under kvällen för dagen efter, på söndag, ska jag sitta modell för MakeUp Store & P Co på Bröllopsmässan.. inte bra o bli för bakis.. eller? Lite sport måste det ju vara,
 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0