Ursäkta röran..

.. Vi Bygger Om.
- Eller flyttar, rättare sagt.

Från Gamla Gatan till Köpmangatan.
Från en tvåa med öppen planlösning och svåröppna fönster till en tvåa med stort friliggande kök och stor hall och stora fönster. Inflyttningsfest snart - STORT PARTAJ. I'll keep you updated.

Mitt liv ligger i flyttkartonger - bokstavligt talat. Inget internet. (Därför spenderar jag extra tid hemma hos föräldrarna;).

Köket är i alla fall fixat nu, skönt att slippa improvisera när man ska bre en smörgås på kvällen = skönt att slippa använda slickepotten till smöret.
Igår kokade jag ett ägg, skalade och la på en smörgås med salt & peppar, Nordin kommer in i köket
- Det luktar FIIIIS (!!)

Nu sitter jag som sagt hemma i Haga hos Pappa. Nyss hörde jag
*dunk.. dunk* "Go Shorty.. it's your birthday..."
sen slutade det. Och började igen..
*dunk.. dunk* "Go shorty, it's you birthday...."
Jag går ut till vardagsrummet, där sitter Pappa med bärbara datorn, kollar på något inslag på aftonbladet och headbangar.

Btw. Jag klaaaaarade bägge kurserna för höstterminen. Bostadsjuridik + Law and Gender.
Fuck Yeah. Nu måste jag baka, för jag lovade mig själv att bjuda folk på hembakat, och det måste man ju hålla.
 

Kommentarer
Postat av: sanna

se till att ha festen nu så jag kan komma för en gångs skull =)

2009-02-04 @ 21:02:22
URL: http://sannhul.blogg.se/
Postat av: mattias

Inte Köpmangatan 31 högst upp hoppas jag? :P

2009-02-09 @ 19:31:58

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0