Sschhh(!)lager

Lördagkväll.
Bitande kyla.

Myskväll hos Lisa med melodifestivalen, vin och massssor med chips.
Skönt med en lugn kväll, för mig och Roy i alla fall, medans Lisa körde på som vanligt =) Och när Måns vann i tävlingen var Lisas kväll gjord. - extas -.

När de andra gick till Strömpis gick vi till NJUTA.
Jag och Roy går in..

Ellen: Hej, En Lättfil, Tack!
Roy: ..och glöm inte flingorna.


Gillar inte när det är 20 minusgrader utomhus, den lilla sträcka mellan Njuta och Köpmangatan kändes som en eeevighet,, jag trodde jag skulle dö av köldskador.
Ellen & Roy - Klubben utan underhudsfett.


Kommentarer
Postat av: Anja

Vad skulle du beställa egentligen?

2009-02-16 @ 16:24:42
Postat av: sanna

när ska vi leeeeka? =)

2009-02-16 @ 17:01:28
URL: http://sannhul.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hahaha Mineralvatten.. (*Sägs med mörk, hackig röst- Älschkliing! Ja har bara drucki´ Ramlösa!)

2009-02-16 @ 22:34:49
Postat av: Roy

bilden du la upp passar sig kanske inte riktigt i sammanhanget. den ær ju minst 2 år gammal. minns to.m at det blev en ritkgit bløt kvæll o att jag tog tåget hem till gbg då. somnade på tåget o blev bestulen på alla klæder o dylikt jag hade med mig..

2009-02-26 @ 13:33:51

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0