Äntliiigen

Mailat och klart(!). Uppgiften i Law and Gender.
Nu. Bostadsjuridikstenta i Sthlm på Söndag.

Var hemma hos mina föräldrar igår. Jag och Pappa åkte ut en snabbis till Marieberg.
Han skulle ringa till Mamma och fråga en sak, PS. vi hade bråttom..
"Jaha nu ska vi se.. om ja håller in nr 6 här så kommer mammas nummer fram automatiskt" *Håller in siffran 6*
*Bokstaven M dyker upp i telefonboken..
"Ja va står det här nu då.. Maria ska det stå..."
"Men Pappa, det går snabbare om du bara slår in nummret för hand istället"
"Nej då, det är går snabbare, då spar vi tid. Då ska vi se... vart är mina glasögon... där... Maria.. sådärja. NEJ VA FAN va hände nu då??"

Det gick inte snabbare.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0