Filip + Fredrik = S a n t

Filip & Fredrik - Svensk komikerduo, enligt wikipedia. Ja det kan jag lugnt hålla med om.
Jag gillar dom skarpt för att de är så härligt frispråkiga, intelligenta och framför allt, roliga..

'.. men jag är väldigt trygg i mig själv' / Fredrik Reinfeldt
'Vad har du för anledning att vara det, höll jag på att säga ..' / Filip Hammar
'Ja, titta *skratt* där kom angreppet! Hör försöker man vara vänlig mot en journalist'
/ Fredrik Reinfeldt
*Skylten "JOURNALIST" läggs på över Filip Hammar*
'.. se inte honom som en journalist, han är ju en pajas' / Fredrik Wikingsson
*Skylten "JOURNALIST" kryssas över och ändras till "PAJAS"*


Klicka er in på kanal 5's hemsida och kolla när Filip, Fredrik och Mikael Persbrandt sjunger 'I mina gyllene skor" iförda gul/blonda peruker.
Och Filip får KYSSA Persbrandt.. Ja det är HETT!!
(På tal om Persbrandt - Missa inte http://www.youtube.com/watch?v=LKeHOpV1uLM )

image6

Sitter faktiskt och kikar på ett klipp ur ett avsnitt med Mikael Persbrandt nu, på Kanal5's hemsida. Det faktum att Fredrik, Filip, Persbrandt och resten av TV-teamet ska gå in i hissen och att allt som sägs, eller låter som att det sägs, läggs upp som små 'undertexter' runt hela tv bilden, beroende på vem som säger vad.. DET är humor de!!
.."vilken våning ska vi på?"
.."femman"
.."femman"
.."sååee"
.."bananer åå"
.."Ni åker upp först"
.."vi?"
.."nej förlåt vi vi väntar"
.."vi väntar"
.."eller ska jag åka upp med Fredrik nej de spelar ingen roll va"
.."får det ja"
.."ja"
.."ja"


Fredrik & Filip, om ni läser det här, hör av Er. Jag och Anja har STORA planer! ;D

Kommentarer
Postat av: Anja

Haha Oh yes we do! Skickar in alla våra gamla filmer. Och appropå Persbrandt.. vuI" rel="nofollow">http://se.youtube.com/watch?v=fWTsGMvvuI

A classic.

2009-01-20 @ 22:43:49
URL: http://anjakallstedt.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0