Fresh Coffee and Toast

Imorse när jag gick upp doftade det nybryggt Kaffe och rostat bröd i hela lägenheten. Det är något lugnande över just den doften..

Idag är en ledig dag, och tacka gud för det. På jobbet har vi nu inga raster. Inga alls. Inte ens en sketen liten paus för att äta en banan. Kanon! Perfekt arbetspolitik. Och uppskattad känner man sig.
- Fan vad vi kommer att gå ner i vikt, tjejer. *sägs med ett elakt leende, men det är sant.

Extra underbart är det för mig då jag ofta kommer direkt från en föreläsning - och ska direkt på träning efter jobbet. Ingen mat = dålig prestation. Och när jag inte får mat = Save yourselves!

Nu ska jag äta en god frukost och sedan köra dubbelpass.
Ciao.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0