Gott Nytt 2009

Och Grattis min Älskling Anja, på födelsedagen!!

 
Firade Nyår hos mina föräldrar med Bror och Nordin.
Lagade Hasselbackpotatis och ugnsstekt nötbiff, serverade med stoor tomatsallad, stark bernaise, Ugnsgratinerade kronärtskockor, vitlöksbröd, persiljesmör, avokado, brieost och kex.
Efterrätt, Banana-Split med chokladglass, gammeldags vaniljglass, grädde, krossade hasselnötter, banan, hallon&Mango. Gotttiiiss.

Vi skulle gå på nyårsfest när vi insåg att klockan redan var över 23.00 och det inte fanns någon buss, så vi tog en taxi upp till slottet för att se på fyrverkerierna. Jag insåg att jag inte uppskattade fyrverkerierna på samma sätt som jag gjorde för flera år sedan, alla extremt höga smällar gjorde mig bara irriterad och lite rädd, mina föräldrar har faktiskt en liten valp hemma som inte fattade vad som hände när alla idioter utanför huset tände raketer som om det inte fanns någon morgondag.. och vår förra hund, Douglas, var lika stor som Aslan i Narnia men var ändå så otroligt rädd för alla smällar så det blev inte roligt längre. Så snälla, tänk på det nästa gång innan ni tänder alla raketer.

Nu är det Vänner-kavalkad på kanal 5, weeeii.
(Chandler - There is a hair in my coffee...)
Phoebe - You guys, Frank and the tripplets will be here soon..
Chandler - When you say 'tripplets' I always imagine three hot 19 year old girls..
Monica - aaww, that's sweet. DRINK your hair!



Gott Nytt År alla kära.
2oo9 blir ett fantastiskt år!
*Stor puss*

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0